piątek, 26 lutego 2016

MadaHashi: Rozmowa.








- Hej Hashirama.
- Siema Madara.
- Co tam u Ciebie?
- Użeram się z młodszym braciszkiem. Chcesz się dołączyć?
- Spędzić czas z Tobiramą? Nigdy w życiu! Oszalałeś chyba Hiashi!
- Nie krzycz na mnie kretynie!
- Sam jesteś kretynem!
- Pfff powiedział kretyn który robi sobie jakieś słit dziubki na fejsa!
- Hashirama!
- Madara!
- Masz wjazd na chatę! Pokażę Twojej mamie kompromitujące zdjęcia ; >
- No chyba sobie ze mnie kpisz!
- No to patrz!







 - Ejjj! Skąd masz to zdjęcie?
- No chyba logiczne, że je zrobiłem :P
- Ha! Teraz mam dowód, że mnie wielbisz i wzroku nie możesz ode mnie oderwać xD
- Głupiś żeś ; >
- No to podziwiaj swoją twarzyczkę Madiś bo za moment nie będzie Ci do śmiechu xDD



- Hahahahaha i kto się na kogo napala! Widać, że masz na mnie chętke! :D
- Nie wlewaj sobie za dużo Uchiha!
- A pieprz się Senju!
- To jak z tym wjazdem na chate? Orzeszki i chipsy już mam...
- Kocham Cię Hashirama!
- Zawsze o tym wiedziałem Madara! Teraz robie screena i daje Mito..
- Mito? Tej czerwonowłosej wywłoce?
- Zazdrosny?
- Podpuściłeś mnie?!
- No musiałem :( Sam z siebie byś mi nie powiedział :(
- Pffffffff
- Nie opluj się. To ja czekam na Ciebie ; >
- Na sex i blanta też zapraszasz?
- Nie bo Tobiś jest i jeszcze nas przyłapie..
- Wstydzisz się mnie? ;/
- Nie, ale patrz jaką mam tapete :P


- Zawsze wiedziałem, że jesteś stalker ; >
- Też Cię kocham Madiś :*
- A wrrrr zaraz będę!
- Czekam!
- A weź, już nigdy więcej nie będę z Tobą gadał na fejsie!
- Zobaczymy, a teraz rusz ten zgrabny tyłeczek i przyjdź mnie wytul :D
- A pieprz się Senju! ; >
- Z Tobą?
- Oczywiście!

3 komentarze:

  1. Haha! Parsknelam ze smiechu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże ><!
    To było takie śmieszne, że aż obudziłam matkę swoim śmiechem q_q
    Na dodatek Madara ♥ Jezus Saskus! Jak ja tego człowieka ubóstwiam! <3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo się cieszę, że się podobało : D Taka spontaniczna notka, nie wiem czemu ale jakoś tak wyszło : P

      Usuń